27.10.2017

Rajattomat mahdollisuudet infonäyttöratkaisuilla

Infonäytöt ovat tehokas kanava markkinointi- ja informaatiosisällön esittämiseen. Ne tavoittavat kohderyhmänsä ajankohtaisesti erottuvilla viesteillä.

Näytöt toimivat huomiota herättävänä ja tehokkaana multimediakanavana, joilla haetaan vahvoja kokemuksia parhaan mahdollisen viestitehon aikaansaamiseksi.

Digitaaliset näytöt yleistyvät vauhdilla kaiken kokoisissa yrityksissä. Näytöillä esitetyt viestit ovat nopeasti mukautettavissa muuttuvan ympäristön vaatimuksiin ja etähallinta mahdollistaa viestinnän ajasta ja paikasta riippumatta. Käyttötarkoitukset vaihtelevat sisäisistä neuvotteluhuoneratkaisuista interaktiiviseen myymälämainontaan ja oppilaitosten viestintäkokonaisuuksista aikatauluopasteisiin julkisen liikenteen välineissä. Näyttöjä löytyy muutaman tuuman tableteista näyttäviin videoseiniin.

Asiakkaiden vaatimukset ovat nykypäivänä enemmän kuin vain teknologiaa. ”Ratkaisun valinnassa on kyse asiakkaan tarpeiden kokonaisvaltaisesta ymmärtämisestä”, Toshiban Digital Signage -liiketoiminnasta vastaava Marko Saarelma kertoo. ”Parhaan hyödyn digitaalisista näytöistä saa, kun yrityksen viestintäkokonaisuus kartoitetaan yhdessä ja näyttöjä hyödynnetään innovatiivisesti toteutuksessa”, Saarelma jatkaa. Pieniä yrityksiä auttaa, että kampanjasisältöä voi muuttaa nopeasti ilman perinteisiä printtimainonnan painokuluja ja tuotantoaikaa, kun taas kauppakeskuksissa voidaan houkutella asiakkaita vaikkapa interaktiivisuutta ja kosketusnäyttöjä hyödyntäen. Näytönhallintaohjelmistot toimivat yhtä vaivattomasti nettiselaimen avulla paikallisesti yhden toimipisteen näyttöjen ohjauksessa kuin globaalisti satojen näyttöjen kokonaisuuksissa.

Toshiban uusimman teknologian avulla kokonaisuus saadaan vietyä aivan uudelle tasolle. TCxElevate Signals:n avulla saadaan anonyymisti ja asiakkaan yksityisyyttä kunnioittaen yhä tarkempaa tietoa asiakasprofiileista. Kun sensorit yhdistetään näyttöihin, saadaan tietoa esimerkiksi siitä, minkä tyyppisen ihmisryhmän mikäkin sisältö saa pysähtymään. Kassajärjestelmiin integrointi, datan analysointi ja tiedon hyödyntäminen suunnitelmallisesti markkinoinnissa antaa myynnin ja markkinoinnin tueksi valtavan määrän arvokasta informaatiota. ”Teknologian luomien lähes rajattomien hyödyntämismahdollisuuksien ansiosta digitaaliset näyttöratkaisut ovat yrityksille lopulta pieni investointi”, arvioi Saarelma.

Ota yhteyttä tai lue lisää Digital Signage näytöistä.

Aiheet: , ,

VIIMEISIMMÄT UUTISET

30.9.2020

Toshibalta uusi ratkaisu työhyvinvoinnin ja asiakaskokemuksen mittaamiseen

Toshiba tuo markkinoille uuden tuotteen työhyvinvoinnin ja asiakaskokemuksen mittaamiseen. Ratkaisu mahdollistaa reaaliaikaisen ja jatkuvan mittaamisen, jonka avulla saadaan täsmätietoa päätöksenteon tueksi helposti ja nopeasti.

25.8.2020

Toimiston uusin supersankari on täällä!

Toshiba tuo markkinoille uudet energiatehokkaat A4-värimonitoimitulostimet, jotka tekevät vaikutuksen tulostuslaadun lisäksi energiatehokkuudellaan ja ne integroituvat täydellisesti nykyaikaisiin liiketoimintaympäristöihin. Uudet mallit, e-STUDIO330AC ja e-STUDIO400AC, on kehitetty erittäin käyttäjäystävälliseksi ja ne vastaavat räätälöitävyydellään asiakkaiden yksilöllisiin tarpeisiin.

2.6.2020

Webinar: M-Files tiedonhallinta ja Pipedrive CRM yhteiskäytössä

Haluatko tehostaa myyntityötä ja helpottaa myyntijohdon tehtäviä? Osallistu webinaariimme ke 10.6.2020 klo 09:00-10:00 ja oivalla, miten tuloksekkaasti M-Files tiedonhallinta ja Pipedrive CRM täydentävät toisiaan.

19.5.2020

Puhdista monitoimitulostimen kosketusnäyttö ja muut pinnat oikein

Pidä huolta monitoimitulostimesta ja puhdista sen pinnat oikein. Monitoimitulostimen pintojen puhdistus on helppoa, mutta muutama asia kannattaa huomioida. Toshiba suosittelee monitoimitulostimen pintojen puhdistamista säännöllisesti mikrokuituliinalla. Samalla ehkäiset bakteerien ja virusten leviämistä.

KIINNOSTUITKO?

Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä. (* pakollinen kenttä)