27.10.2017

Rajattomat mahdollisuudet infonäyttöratkaisuilla

Infonäytöt ovat tehokas kanava markkinointi- ja informaatiosisällön esittämiseen. Ne tavoittavat kohderyhmänsä ajankohtaisesti erottuvilla viesteillä.

Näytöt toimivat huomiota herättävänä ja tehokkaana multimediakanavana, joilla haetaan vahvoja kokemuksia parhaan mahdollisen viestitehon aikaansaamiseksi.

Digitaaliset näytöt yleistyvät vauhdilla kaiken kokoisissa yrityksissä. Näytöillä esitetyt viestit ovat nopeasti mukautettavissa muuttuvan ympäristön vaatimuksiin ja etähallinta mahdollistaa viestinnän ajasta ja paikasta riippumatta. Käyttötarkoitukset vaihtelevat sisäisistä neuvotteluhuoneratkaisuista interaktiiviseen myymälämainontaan ja oppilaitosten viestintäkokonaisuuksista aikatauluopasteisiin julkisen liikenteen välineissä. Näyttöjä löytyy muutaman tuuman tableteista näyttäviin videoseiniin.

Asiakkaiden vaatimukset ovat nykypäivänä enemmän kuin vain teknologiaa. ”Ratkaisun valinnassa on kyse asiakkaan tarpeiden kokonaisvaltaisesta ymmärtämisestä”, Toshiban Digital Signage -liiketoiminnasta vastaava Marko Saarelma kertoo. ”Parhaan hyödyn digitaalisista näytöistä saa, kun yrityksen viestintäkokonaisuus kartoitetaan yhdessä ja näyttöjä hyödynnetään innovatiivisesti toteutuksessa”, Saarelma jatkaa. Pieniä yrityksiä auttaa, että kampanjasisältöä voi muuttaa nopeasti ilman perinteisiä printtimainonnan painokuluja ja tuotantoaikaa, kun taas kauppakeskuksissa voidaan houkutella asiakkaita vaikkapa interaktiivisuutta ja kosketusnäyttöjä hyödyntäen. Näytönhallintaohjelmistot toimivat yhtä vaivattomasti nettiselaimen avulla paikallisesti yhden toimipisteen näyttöjen ohjauksessa kuin globaalisti satojen näyttöjen kokonaisuuksissa.

Toshiban uusimman teknologian avulla kokonaisuus saadaan vietyä aivan uudelle tasolle. TCxElevate Signals:n avulla saadaan anonyymisti ja asiakkaan yksityisyyttä kunnioittaen yhä tarkempaa tietoa asiakasprofiileista. Kun sensorit yhdistetään näyttöihin, saadaan tietoa esimerkiksi siitä, minkä tyyppisen ihmisryhmän mikäkin sisältö saa pysähtymään. Kassajärjestelmiin integrointi, datan analysointi ja tiedon hyödyntäminen suunnitelmallisesti markkinoinnissa antaa myynnin ja markkinoinnin tueksi valtavan määrän arvokasta informaatiota. ”Teknologian luomien lähes rajattomien hyödyntämismahdollisuuksien ansiosta digitaaliset näyttöratkaisut ovat yrityksille lopulta pieni investointi”, arvioi Saarelma.

Ota yhteyttä tai lue lisää Digital Signage näytöistä.

Aiheet: , ,

VIIMEISIMMÄT UUTISET

5.12.2019

Toshiba osallistuu kansainväliseen vapaaehtoistoiminnan päivään 5.12.2019

Vuoden 2019 teema “Volunteer for an inclusive future” kiinnittää erityistä huomiota syrjäytyneiden mahdollisuuksiin vaikuttaa konkreettisesti omaan elämäänsä ja toimia rakentavasti omissa yhteisöissään paremman tulevaisuuden luomiseksi.

29.11.2019

Etsimme Espooseen pre-sales henkistä ICT-asiantuntijaa

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen Espooseen uutta pätevää pre-sales henkistä ICT-asiantuntijaa vahvistamaan jo ennestään osaavaa asiantuntijatiimiämme.

25.11.2019

Viisi syytä turvatulostuksen käyttöön

Toshiban turvatulostusratkaisut suojaavat monitoimitulostimelle tulostettavat dokumentit ja arkaluontoiset tiedot tehokkaasti.

21.10.2019

Toshibalta tiedonhallintaratkaisut yhteistyössä M-Filesin kanssa

Palvellakseen nykyisiä ja uusia asiakkaita entistä monipuolisemmin, Toshiba Tec vahvistaa palvelutarjontaansa tiedonhallinnan ratkaisuilla. Yhteistyökumppanina toimii M-Files.

KIINNOSTUITKO?

Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä. (* pakollinen kenttä)