8.1.2018

Älykäs kävijätilastointi parantaa asiointikokemusta

Asiakasviestinnän kohdentaminen ja riittävän asiakaspalveluhenkilökunnan mitoittaminen ovat haasteita, joiden ratkomiseen yritykset käyttävät valtavasti resursseja.

Myymälöissä ja julkisissa tiloissa liikkuu paljon asiakkaita. Asiakasviestinnän kohdentaminen ja mm. riittävän asiakaspalveluhenkilökunnan mitoittaminen ovat haasteita, joiden ratkomiseen yritykset käyttävät valtavasti resursseja.

Toshiban innovatiivinen, konenäköön ja neuroverkkoihin perustuva tilastointijärjestelmä seuraa ja profiloi kävijöitä huomaamattomasti, mutta silti tarkasti. Kävijöistä pystytään päättelemään mm. ikä, sukupuoli sekä vierailijan kulkureitti myymälässä. Kävijäseuranta tallettaa kävijöiden tiedot analytiikkapalveluun, josta kävijätietoja voidaan tarkastella jälkikäteen.

”Tiedot talletetaan tunnistamattomassa muodossa, eikä järjestelmä talleta mitään henkilökohtaisia tietoja, joten yksittäistä vierailijaa ei voida jälkikäteen jäljittää. Järjestelmä ei myöskään talleta mitään video- tai kuva-aineistoa”, sanoo Toshiban tuotepäällikkö Raine Haapasaari.

Järjestelmä on parhaimmillaan markkinointiviestinnän osuvuuden mittaamisessa ja kävijätietojen tilastoinnissa eri ajanjaksoina.

Toshiba on maailman suurin kaupanalan ratkaisujen toimittaja. Kävijätilastointijärjestelmä on osa-alue Toshiban myymäläratkaisuiden valikoimassa. Kävijätilastointijärjestelmää voidaan soveltaa myös muualla, kuin myymälöissä. Esimerkiksi neuvottelutilojen käyttöasteen seuranta ja vaikkapa julkisen liikenteen käyttöasteen tilastointi ovat järjestelmälle mahdollisia käyttökohteita.

Lue myös uutinen Toshiban infonäyttöratkaisuista

Aiheet: , ,

VIIMEISIMMÄT UUTISET

2.6.2020

Webinar: M-Files tiedonhallinta ja Pipedrive CRM yhteiskäytössä

Haluatko tehostaa myyntityötä ja helpottaa myyntijohdon tehtäviä? Osallistu webinaariimme ke 10.6.2020 klo 09:00-10:00 ja oivalla, miten tuloksekkaasti M-Files tiedonhallinta ja Pipedrive CRM täydentävät toisiaan.

19.5.2020

Puhdista monitoimitulostimen kosketusnäyttö ja muut pinnat oikein

Pidä huolta monitoimitulostimesta ja puhdista sen pinnat oikein. Monitoimitulostimen pintojen puhdistus on helppoa, mutta muutama asia kannattaa huomioida. Toshiba suosittelee monitoimitulostimen pintojen puhdistamista säännöllisesti mikrokuituliinalla. Samalla ehkäiset bakteerien ja virusten leviämistä.

31.3.2020

Tampereen myyntiliiketoiminta siirtyy kumppanimme hoidettavaksi

Toshiba Tec:n Tampereen myyntiliiketoiminta siirtyy IT4B:n hoidettavaksi 1.4.2020 alkaen.

14.2.2020

Appsien avulla enemmän irti Toshiban monitoimitulostimista

Toshiba e-BRIDGE Plus -appsit yksinkertaistavat työnkulkuja ja auttavat saamaan enemmän irti tulostusratkaisuista.

KIINNOSTUITKO?

Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä. (* pakollinen kenttä)