Marko Rantanen

etunimi.sukunimi@toshibatec.fi
www.linkedin.com/in/marko-rantanen-6a9724a
Toshiba Tec Nordic Ab

Palvelupäällikön (Service Delivery Manager) vastuuseen kuuluu nimettyjen asiakkuuksien palvelunaikainen hoitaminen. Tehtävään kuuluu raportointi asiakkaalle palvelun aikaisesta huollon ja laitteiden toiminnasta sekä seurantapalaverien järjestäminen. Palvelupäällikön työn päätavoitteena on erinomainen asiakastyytyväisyys. Tehtävänä on tarvittaessa myös uusien innovatiivisten ratkaisujen löytäminen asiakassuhteen kehittämiseksi.

Markon tehtävänkuvaan palvelupäällikön tehtävien ohessa kuuluu myös myyntitiimin tukeminen asiantuntijana ratkaisutuotteiden ja palvelujen osalta.

Vapaa-aikanaan Markon löytää tuulisilta rannoilta purjelautailemasta.

VIIMEISIMMÄT UUTISET

21.10.2019

Toshibalta tiedonhallintaratkaisut yhteistyössä M-Filesin kanssa

Palvellakseen nykyisiä ja uusia asiakkaita entistä monipuolisemmin, Toshiba Tec vahvistaa palvelutarjontaansa tiedonhallinnan ratkaisuilla. Yhteistyökumppanina toimii M-Files.

18.9.2019

Haemme huoltoteknikkoa Toshiban palvelutiimiin Turkuun

Tuo panoksesi osaavaan palveluorganisaatioomme – haemme vahvistusta Turun seudun huoltotiimiimme monitoimitulostimien, tulostimien ja Digital Signage -näyttöjen pariin.

11.6.2019

Toshiban monitoimitulostimet toimivat saumattomasti O365:n kanssa

Microsoft O365:n avulla tiedostot, yhteistyöalueet ja sähköpostit ovat käytettävissä ilman, että tarvitsee olla yhteydessä paikalliseen palvelimeen toimistossa.

29.5.2019

Tee ekoteko ilmaston puolesta – kompensoi hiilijalanjälki

Carbon Zero -ohjelman avulla voit kompensoida tulostimien hiilijalanjäljen. Maksamalla vapaaehtoisen päästökompensaation, tulostimen ilmastokuorma hyvitetään ohjaamalla kompensaatiomaksu ympäristöhankkeisiin.

KIINNOSTUITKO?

Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä. (* pakollinen kenttä)