Marko Rantanen

etunimi.sukunimi@toshibatec.fi
www.linkedin.com/in/marko-rantanen-6a9724a
Toshiba Tec Nordic Ab

Palvelupäällikön (Service Delivery Manager) vastuuseen kuuluu nimettyjen asiakkuuksien palvelunaikainen hoitaminen. Tehtävään kuuluu raportointi asiakkaalle palvelun aikaisesta huollon ja laitteiden toiminnasta sekä seurantapalaverien järjestäminen. Palvelupäällikön työn päätavoitteena on erinomainen asiakastyytyväisyys. Tehtävänä on tarvittaessa myös uusien innovatiivisten ratkaisujen löytäminen asiakassuhteen kehittämiseksi.

Markon tehtävänkuvaan palvelupäällikön tehtävien ohessa kuuluu myös myyntitiimin tukeminen asiantuntijana ratkaisutuotteiden ja palvelujen osalta.

Vapaa-aikanaan Markon löytää tuulisilta rannoilta purjelautailemasta.

VIIMEISIMMÄT UUTISET

16.12.2020

KIITÄMME KULUNEESTA VUODESTA JA TOIVOTAMME HYVÄÄ JOULUA 2020!

Erikoinen vuosi 2020 saapuu vihdoin päätökseen. On aika pyyhkiä se ja kääntää katseet kohti parempaa vuotta 2021. Toivotamme kaikille tunnelmallista joulunaikaa ja menestyksekästä uutta vuotta.

14.12.2020

Töitä tarjolla ratkaisutuotteiden IT-asiantuntijalle (Solution Specialist)

Haemme Toshiballe työsuhteeseen pääkaupunkiseudulle tai Turkuun ratkaisutuotteiden IT-asiantuntijaa (Solution Specialist) tekniseen ylläpitoon.

29.10.2020

Käytä monitoimitulostinta turvallisesti ja hygieenisesti

Monitoimitulostinta käytettäessä on hygieniasta huolehtiminen ja pintojen oikeaoppinen puhdistus näinä aikoina erityisen tärkeää. Turvalliseen käyttöön on lisäksi olemassa erilaisia arkea helpottavia ratkaisuja.

30.9.2020

Toshibalta uusi ratkaisu työhyvinvoinnin ja asiakaskokemuksen mittaamiseen

Toshiba tuo markkinoille uuden tuotteen työhyvinvoinnin ja asiakaskokemuksen mittaamiseen. Ratkaisu mahdollistaa reaaliaikaisen ja jatkuvan mittaamisen, jonka avulla saadaan täsmätietoa päätöksenteon tueksi helposti ja nopeasti.

KIINNOSTUITKO?

Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä. (* pakollinen kenttä)