Marko Rantanen

etunimi.sukunimi@toshibatec.fi
www.linkedin.com/in/marko-rantanen-6a9724a
Toshiba Tec Nordic Ab

Palvelupäällikön (Service Delivery Manager) vastuuseen kuuluu nimettyjen asiakkuuksien palvelunaikainen hoitaminen. Tehtävään kuuluu raportointi asiakkaalle palvelun aikaisesta huollon ja laitteiden toiminnasta sekä seurantapalaverien järjestäminen. Palvelupäällikön työn päätavoitteena on erinomainen asiakastyytyväisyys. Tehtävänä on tarvittaessa myös uusien innovatiivisten ratkaisujen löytäminen asiakassuhteen kehittämiseksi.

Markon tehtävänkuvaan palvelupäällikön tehtävien ohessa kuuluu myös myyntitiimin tukeminen asiantuntijana ratkaisutuotteiden ja palvelujen osalta.

Vapaa-aikanaan Markon löytää tuulisilta rannoilta purjelautailemasta.

VIIMEISIMMÄT UUTISET

28.9.2021

Töitä tarjolla huoltoteknikolle

Haemme Toshiballe vakituiseen työsuhteeseen Turun seudulle HUOLTOTEKNIKKOA

28.6.2021

Huipputason suorituskykyä ja uusi, tyylikäs design – Toshiban BV400D -etikettitulostimet

Toshiban BV400D-sarjan etikettitulostimet ovat kapasiteetiltaan tehoikkaimmat, jotka Toshiba on koskaan julkaissut pienten pöytätulostinten luokassa. Laitteet on helppo integroida osaksi monenlaisia IT-ympäristöjä ja ne on varustettu uusimalla tulostustekniikalla.

Toshiba-asiantuntijat apunasi

18.5.2021

Töitä tarjolla tiedonhallinnan konsultoivalle asiantuntijalle

Haemme iloiseen tiimiimme vahvistukseksi tiedonhallinnan konsultoivaa asiantuntijaa.

16.12.2020

KIITÄMME KULUNEESTA VUODESTA JA TOIVOTAMME HYVÄÄ JOULUA 2020!

Erikoinen vuosi 2020 saapuu vihdoin päätökseen. On aika pyyhkiä se ja kääntää katseet kohti parempaa vuotta 2021. Toivotamme kaikille tunnelmallista joulunaikaa ja menestyksekästä uutta vuotta.

KIINNOSTUITKO?

Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä. (* pakollinen kenttä)