Marko Rantanen

etunimi.sukunimi@toshibatec.fi
www.linkedin.com/in/marko-rantanen-6a9724a
Toshiba Tec Nordic Ab

Palvelupäällikön (Service Delivery Manager) vastuuseen kuuluu nimettyjen asiakkuuksien palvelunaikainen hoitaminen. Tehtävään kuuluu raportointi asiakkaalle palvelun aikaisesta huollon ja laitteiden toiminnasta sekä seurantapalaverien järjestäminen. Palvelupäällikön työn päätavoitteena on erinomainen asiakastyytyväisyys. Tehtävänä on tarvittaessa myös uusien innovatiivisten ratkaisujen löytäminen asiakassuhteen kehittämiseksi.

Markon tehtävänkuvaan palvelupäällikön tehtävien ohessa kuuluu myös myyntitiimin tukeminen asiantuntijana ratkaisutuotteiden ja palvelujen osalta.

Vapaa-aikanaan Markon löytää tuulisilta rannoilta purjelautailemasta.

VIIMEISIMMÄT UUTISET

19.12.2019

Kiitämme kuluneesta vuodesta ja toivotamme hyvää joulua!

Toivotamme kaikille tunnelmallista joulunaikaa ja menestyksekästä uutta vuotta 2020.
Tuemme tänäkin vuonna joululahjavaroillamme Tukikummit-säätiön toimintaa lasten ja nuorten syrjäytymisen ehkäisemiseksi.

5.12.2019

Toshiba osallistuu kansainväliseen vapaaehtoistoiminnan päivään 5.12.2019

Vuoden 2019 teema “Volunteer for an inclusive future” kiinnittää erityistä huomiota syrjäytyneiden mahdollisuuksiin vaikuttaa konkreettisesti omaan elämäänsä ja toimia rakentavasti omissa yhteisöissään paremman tulevaisuuden luomiseksi.

29.11.2019

Etsimme Espooseen pre-sales henkistä ICT-asiantuntijaa

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen Espooseen uutta pätevää pre-sales henkistä ICT-asiantuntijaa vahvistamaan jo ennestään osaavaa asiantuntijatiimiämme.

25.11.2019

Viisi syytä turvatulostuksen käyttöön

Toshiban turvatulostusratkaisut suojaavat monitoimitulostimelle tulostettavat dokumentit ja arkaluontoiset tiedot tehokkaasti.

KIINNOSTUITKO?

Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä. (* pakollinen kenttä)