Marko Rantanen

etunimi.sukunimi@toshibatec.fi
www.linkedin.com/in/marko-rantanen-6a9724a
Toshiba Tec Nordic Ab

Palvelupäällikön (Service Delivery Manager) vastuuseen kuuluu nimettyjen asiakkuuksien palvelunaikainen hoitaminen. Tehtävään kuuluu raportointi asiakkaalle palvelun aikaisesta huollon ja laitteiden toiminnasta sekä seurantapalaverien järjestäminen. Palvelupäällikön työn päätavoitteena on erinomainen asiakastyytyväisyys. Tehtävänä on tarvittaessa myös uusien innovatiivisten ratkaisujen löytäminen asiakassuhteen kehittämiseksi.

Markon tehtävänkuvaan palvelupäällikön tehtävien ohessa kuuluu myös myyntitiimin tukeminen asiantuntijana ratkaisutuotteiden ja palvelujen osalta.

Vapaa-aikanaan Markon löytää tuulisilta rannoilta purjelautailemasta.

VIIMEISIMMÄT UUTISET

5.2.2019

Toshiban tulostusratkaisut Alppihiihdon MM-kisoissa Åressa

Alppihiihdon MM-kilpailut 2019 lasketaan naapurimaassamme Ruotsissa, Åressa 5.-17. helmikuuta.  Toshiba Tec Nordic on kilpailujen tulostusratkaisujen virallinen toimittaja yhdessä Östersundin AllOfficen kanssa.

28.1.2019

Toshiban e-STUDIO4518A palkittiin Winter 2019 Pick Award:ssa

Keypoint Intelligence – Buyers Lab:n Winter 2019 Pick Award:ssa Toshiban e-STUDIO4581A on voittanut kategorian ”Outstanding 45 ppm Copier MFP”. 

18.12.2018

Toshibalta joululahjoitus nuorten syrjäytymisen estämiseen

Toshiba lahjoittaa joulumuistamisiin tarkoitetut varat lasten ja nuorten syrjäytymisen ehkäisemiseen Tukikummit-säätiölle.

5.12.2018

Toshiba parantaa elämänlaatua kehitysmaissa lahjoituksella

Toshiba lahjoittaa hyväntekeväisyyteen vuohia YK:n Vapaaehtoistoiminnan päivänä. Vuohet toimitetaan apua tarvitseville perheille World Visionin kautta.

KIINNOSTUITKO?

Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä. (* pakollinen kenttä)