30.9.2020

Oletko henkilöstösi työhyvinvoinnin ja asiakaskokemuksen pulssilla vai tuijotatko peruutuspeiliin?

Relevantti kysymys, jonka äärelle kannattaa pysähtyä nyt kun taloudessa puhaltavat myrskytuulet. Hyvä uutinen on se, että työhyvinvoinnin ja asiakaskokemuksen mittaamiseen on olemassa helppo ratkaisu, jonka avulla saat helposti ja nopeasti täsmätietoa päätöksenteon tueksi.

Poissa ovat ne ajat, jolloin henkilöstön työhyvinvointia tai asiakastyytyväisyyttä mitattiin kerran vuodessa toteutettavilla kyselyillä. Niille on toki paikkansa, mutta valitettavasti ne tarjoavat tilannekuvan, jonka näkövinkkeli on peruutuspeilissä. Menneestä on melko vaikea vetää oikeita johtopäätöksiä nykyhetkeen ja uskon, että jokainen yritysjohtaja, asiantuntija ja esimies on yhtä mieltä siitä, että liiketoiminnan ytimessä on reaaliaikainen, jatkuva mittaaminen. Vain siten saamme vastauksia kysymyksiin, miten meillä menee juuri nyt? Mikä on henkilöstön työhyvinvoinnin tila? Mitä mieltä asiakkaat olivat meistä tänään? Toimiko päivän tarjous? Miksei se toiminut?

Sinä päätät mitä kysyt

Jatkuvan mittaamisen perusajatus on, että yritys mittaa henkilöstön ja asiakkaiden spontaania tunnetta, joka kohdennetaan tiettyyn asiaan tai tilanteeseen. Se on luotettavin keino saada relevanttia tietoa, jolla pysytään henkilöstön ja asiakkaiden pulssilla. GetFeedback on uusi palautelaite, jonka pilvipohjaisen ratkaisun avulla ”hymiökysymysten” hallinnointi ja raporttien läpikäynti onnistuu 24/7 vaikka kotisohvalta. Kysymykset voi halutessaan räätälöidä jopa per laite, jolloin päästään pureutumaan tarkasti haluttuun asiaan.

Mikä mättää maanantaisin?

Palvelusta generoituvia raportteja voi seurata reaaliajassa, jolloin ne ovat oiva arjen työkalu johdolle ja esimiehille. Raportit ovat henkilöstöllekin arvokas tietolähde, joka voi avata portit rakentavalle tiimikeskustelulle. Yhdessä keskustellen on helpompi pohtia toimenpiteitä, joilla maanantain punaiset kiukkunaamat käännetään hymynaamoiksi. Se luo vankemman pohjan työhyvinvoinnin jatkuvalle kehittämiselle.

Suurempi kosketusnäyttö, enemmän käyttömahdollisuuksia

Olet varmaan samaa mieltä myös siitä, että data kiinnostaa yrityksiä ja että asiakkaista on saatavilla valtavasti tietoa. Mutta miten valtavasta tietomassasta jalostetaan nopeasti yritysjohtoa kiinnostavaa, valmiiksi pureskeltua tietoa? GetFeedback tarjoaa siihenkin ratkaisun. Kysymykset voi rakentaa kaksiosaisiksi, jolloin negatiivisen vastauksen antaneille esitetäänkin jatkokysymys, jolla pureudutaan negatiivisen asiakaskokemuksen juurisyihin. Suurempi kosketusnäyttö tarjoaa loistavat mahdollisuudet tuoda näytölle myös info- ja mainosviestejä tai GetFeedback-tuloksia.

Turvallisuus ennen kaikkea

Entäpä turvallisuus? GetFeedback -ratkaisun tietoturva on taattu ja palautteen voi antaa täysin anonyymisti. Itse laitteen kosketusnäyttöpinnat on puolestaan varustettu antibakteerisella kalvolla, joka estää bakteerien ja virusten leviämisen. Ei siis syytä huoleen!

Haastankin sinut nyt yrityspäättäjänä pohtimaan, haluatko tietää, miten asiakkaat kokevat yrityksesi tuotteet ja palvelut juuri nyt tai millä fiiliksillä henkilöstö tulee huomenna töihin? Vai luotatko kerran vuodessa tuotettuihin raportteihin? GetFeedback on ratkaisu, jonka avulla olet asiakkaiden ja henkilöstön kanssa samalla taajuudella heti.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä:

Marko Saarelma
Manager – Digital Signage Solutions
marko.saarelma@toshibatec.fi
Mobile: +358 41 506 5577

Aiheet: ,

KIINNOSTUITKO?

Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä. (* pakollinen kenttä)